پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
بازدیــــد : 9588
نویســـنده : مدیریت شیکسون
تعداد صفحات :122 فرمت فایل ورد با قابلیت ویرایش متن
پژوهش در مورد استفاده از منابع پوزولان نیز از عملیاتی است كه در چهار چوب نیل به این اهداف شروع و در حال انجام می باشد
پوزولان یكی از منابع معدنی و مكانیكی موجود در طبیعت می باشد كه از مخلوط كردن آن با كلینكر سیمان وسایش بحد لازم می تواند سیمانی را تولید نمود كه از نقطه نظر بعضی از خواص نسبت به سیمان پرتلند معمولی امتیازهائی را دارا می باشد.نچه در این پروژه آمده است نتایج مربوط به اكتشاف ذخایر پوزولانی در شعاع 150 كیلو متری اطراف كارخانه سیمان اردبیل و هم چنین كارخانجات در دست احداث می باشد. بدین منظور پس از شناسایی هر كانسار پوزولانی روی نمونه ای مخلوط های مختلف صورت گرفته است. براساس این آزمایشات ارزیابی مقدماتی هر كانسار و انتخاب اولویت ها برای اكتشافات تفضیلی و بررسیهای نهایی كاربرد موجود در آن انجام پذیرفته است. بدیهی است انجام بررسیهای تفظیلی می بایست متقابلاً دنبال گردند. امید است این بررسیها بتواند آغازی برای استفاده مطلوب از منابع كشور و تولید انبوده این نوع سیمال گردد.
دانلود - 5000 تومان
 

---------------------------------------------------------------------------------

تعداد صفحات :68 فرمت فایل : ورد با قابلیت ویرایش متن
منطقه زاگرس كمی كمتر از   پهنه میهن را در بردارد، در حالیكه بجز نفت كه یك كانسار مواد آلی است، تقریباً هیچ گونه اطلاعات معدنی و علمی و اقتصادی از این ناحیه عظیم در دست نیست امید است با پیگیری مطالعات كه آغازش با این گونه پروژه هاست، بتوان با ایجاد كمترین هزینه توان معدنی آنرا مورد پژوهش و ارزیابی قرار داد

در این طرح جمعاً تعداد 40 آنالیز بر روی نمونه ها صورت گرفته است و تعداد 100 شبانه روز برای طرح مذكور كار صحرایی صورت گرفته است و نتیجه آن مشخص شدن تعدادی اندیس معدنی می باشد.

در بازدیدهای اولیه این ناحیه سنگ شیلی سیاه رنگ كربناته حاوی ذرات پراكنده سولفید به همراه كانی سبز رنگ و اكسیدهای آهن جلب توجه نموده است.

بر اساس نقشه های تهیه شده و مطالعات انجام شده وجود ناهنجاری های باریت و نیز بیتومین و كمی فسفات و سیلستین به همراه ناهنجاری های سولفورهای آهن (پیریت و ماركاسیت) حاوی مقادیری ارسنیك، روشن گردید. در حالیكه آثار كانیهای مس در سطح زمین یافت نشد. در هر حال نتایج آزمایشات عنصری می تواند امكان حضور عناصر دیگر را بازگو نماید.


دانلود - 5000 تومان
 

-----------------------------------------------------------------------------

تعداد صفحات :80 فرمت فایل کورد با قابلیت ویرایش متن
دراین تحقیق قصدبرآن است که ازیکی ازروشهای تحقیق توصیفی به نام تحقیق زمینه یاب(پیمایشی)استفاده شودزیرادراصل مابه دنبال این هستیم که این پدیدهمیزان ونوع استفاده ازاینترنت توسط دانشجویان راشرح وتوصیف نماییممیخواهیم شرایط راآنگونه که درواقعیت وجودداردفقط توصیف کنیمبرای این منظورازروش تصادفی ساده بهره جسته ایمبرای آنکه نمونه هاتصویرواقعی ازجامعه موردنظر ...راین تحقیق 49/58درصددانشجویان برای استفاده ازاینترنت تفکیک جنسیتی قائل بودندکه این میزان درپایان نامه خانم زکریایی نیزاینگونه بیان شده))  بین چگونگی و میزان استفاده از اینترنت به صورت كلی و جنسیت ارتباط وجود دارد و دانشجویان مرد بیشتر از دانشجویان زن از اینترنت بهره برده‌اند. ))البته درتحقیق ماطریقه استفاده ازاینترنت دردوجنس متفاوت ارزیابی شده.
دانلود - 5000 تومان
 

-----------------------------------------------------------------------------

تعداد صفحات :75 فرمت فایل :ورد با قابلیت ویرایش متن
آزمایشگـاه کنتـرل نیروگـاه طـوس وظـیفه تسـت ،تـعمیـر و نـگهداری  از تجهیزات کنترلی بکار رفته در قسمت های مختلـف نیروگـاه طـوس را به عـهده دارد؛ دردوره تعـیرات اساسی واحد های نیروگاه این آزمایشگاه وظیفه بررسی و تنظیم این تجهیزات را بر اسـاس جـزوات مدونی کـه نحـوه تنظیـم هرتجهیز را مشخص نموده است بر عهده دارد
دانلود - 5000 تومان
 

---------------------------------------------------------------------------

تعداد صفحات :125 فرمت فایل ورد با قابلیت ویرایش
اطلاعات جمع آوری شده برای توسعه جداول داده های Ecu مفید است مقدار قابل توجهی از تلاش های توسعه هم لازم است كه در یك موتور نصب شده در وسیله نقلیه انجام شود .

سیستم كنترل موتور الكترونیكی شامل دستگاههای دریافت كننده ایست كه به طور مداوم موقعیت های كاری موتور را ارزیابی می كنند، یك واحد كنترل الكترونیكی(Ecu) {است} كه جداول داده ها و محاسبات كاربردی در ورودی دریافت كننده ( حسگرSensor) را ارزیابی می كند و خروجی را برای دستگاههای راه انداز معین می كند.

این دستگاههای راه انداز توسط Ecu فرمان می گیرند تا در پاسخ به ورودی حسگر، عملی را انجام دهند.

هدف استفاده از یك سیستم كنترل موتور الكترونیكی این است كه موارد زیر تامین شود: دقت مورد نیاز و سازگاری به منظور كمتر كردن آلودگی خروجی و كم كردن مصرف سوخت، بهینه كردن قابلیت حركت برای همه موقعیت های كاری، كم كردن آلودگی تبخیری، و تشخیص دادن سیستم وقتی كه بد عمل می كند.

دانلود - 8000 تومان
 

--------------------------------------------------------------------------

تعداد صفحات 29
نوع فرمت : ورد ( قابل ویرایش )
ما برای شما پایانامه ای کامل تهیه کرده ایم که با کمترین قیمت برای شما دوست خوبم آماده دانلواد می باشد.
قسمتی از متن :
دات نت محيطي جديد بمنظور طراحي، پياده سازي  و اجراي برنامه هاي کامپيوتري را در اختيار طراحان و پياده کنندگان نرم افزار قرار مي دهد.  با استفاده از پلات فرم فوق ، مي توان بسرعت اقدام به پياده سازي نرم افزار نمود.
برنامه هاي توليده شده ، امکان استفاده از پتانسيل هاي  محيط Common Language Runtime) CLR ) را خواهند داشت . آشنائي با مفاهيم اوليه برنامه نويسي در محيط فوق ، داراي اهميت خاص خود بوده و  سرعت در استفاده مطلوب از محيط فوق ، را بدنبال خواهد داشت . در مقالاتي که در اين زمينه ارائه خواهد شد به بررسي مفاهيم اوليه برنامه نويسي محيط فوق ، خواهيم پرداخت . در اين راستا ، در ابتدا با نحوه نوشتن يک برنامه  آشنا و در ادامه به تشريح برخي از مفاهيم مهم در اين زمينه ، خواهيم پرداخت .
 
دانلود - 6000 تومان
 

-------------------------------------------------------------------------

 

ادامه محصولات دز قسمت ادامه مطلب مشاهده کنید 


:: موضــوعات مــرتبط: , , , , , , , ,
:: برچســـب‌ها: zanbil , mesell , ir؛ دانلود پروژه های دانشجویی ؛ دانلود پایان نامه های کارشناسی ارشد؛ دانلود تحقیق؛ دانلود مقاله انواع رشته ها ,



جدیدترین محصولات اضافه شده در فروشگاه زنبیل (محصولات عمومی )
نوشــــته شــده در یک شنبه 8 فروردين 1395
بازدیــــد : 8804
نویســـنده : مدیریت شیکسون
بهترین پکیج درامد از اینترنت
دانلود رایگان پکیج جدید آموزش کسب درآمد اینترنتی و روشهای پولدار شدن مهندس طلوعی

دانلود - 15000 تومان
 

-----------------------------------------

محصولی جدید و پرکاربرد

با این نرم افزار میتوانید روزانه 5000 جم بدست اورید...

نرم افزاری هوشمند و ایمن...با این نرم افزار میتوانید فروشنده جم خود باشید...

ما پس از یکسال کار بروی این برنامه توانستیم نسخه اصلی انرا تهیه کنیم...

دانلود - 20000 تومان
 

------------------------------------------------------

در اين مقاله به بررسي شيوه هاي جديد تشخيص عيوب كه بر مبناي منطق فازي استوار هستند مي پردازيم. منطق فازي يكي از شاخه هاي جديد علم است كه در سال 1965 توسط پروفسور زاده ابداع و معرفي شد.

اصول مطق فازي بر تعاريف مجموعه هاي فازي استوار است. همان گونه كه اصول منطق كلاسيك بر مجموعه هاي كلاسيك يا مطلق استوار هستند. اهميت منطق و مجموعه هاي فازي بخصوص اخيراً و پس از بوجود آمدن نگرشهاي جديد در علوم و تكنولوژي موسوم به موج سوم افزايش يافته است. در نگرش موج سومي سعي تكنولوژيست ها بر هر چه نزديكتر كردن ماشين وتكنولوژي به انسان متمركز مي شود كه يكي از ابعاد آن طراحي و ساخت ماشنهايي است كه به نوعي روالهاي عملكرد انساني را شبيه سازي كند. منطق فازي يكي از ابزارهاي مؤثر در ايجاد روالها و طراحي سيستمهايي با عملكرد نزديك به انسان است.

 

فهرست مطالب
 
فصل اول : آموزش منطق فازي
مقدمه
رشته های  فازي ( Fuzzy Sets )
مرجع ( Universe )
نقش عضويت ( Membership function )

فصل دوم : نظريه منطق فازي
مقدمه
منطق دودويي و منطق چند مقداري - حد آستانه معين و فازي
مجموعه هاي فازي

فصل سوم : سيستمهاي تشخيص عيب بر مبناي منطق فازي

مقدمه
مجموعه ها و منطق فازي
سيستمهاي تشخيص سنتي
سيستمهاي تشخيص فازي
مثالي كاربردي از سيستم تشخيص
نتايج پياده سازي


فصل چهارم :

طراحي شبيه سازي يك كنترل كننده هوشمند ترافيك با استفاده از تئوری مجموعه های فازی
مقدمه
سابقه علمی پژوهش
مقدمه هاي بر مفاهيم و روشهاي كنترل ترافيك
كنترل پيش زمانبندي شده
كنترل متاثر از ترافيك
كنترل متاثر از ترافيك با استفاده از منطق فازي

نتيجه گيري
خلاصه
پيشنهادا

فرمت فایل :  word

دانلود - 6800 تومان
 

--------------------------------------------------------------------

.آيا مردم فكر مي‌كنندهمين اندازه كه اظهار ايمان كنند و شهادت به توحيد و رسالت پيامبر«ص» دهند، به حال خود واگذارده خواهند شد و امتحان نمي شوند؟ « امتحان» يك سنّت هميشگي‌وماورائي‌الهي‌است. و اين امتحان فقط مخصوص جمعيت مسلمان نيست بلكه سنتي است كه درتمام امتهاي پيشين جاري بوده است. آري، « بايد خداوند بداند چه كساني راست مي‌گويند و چه كساني دروغگوهستند؟ البته بديهي‌است كه خدا همه اينها را حتّي قبل از خلقت انسانها مي‌دانسته است.»   
دانلود - 5000 تومان
 

-----------------------------------------------------------------

این مقاله در 24 صفحه می باشد.

در زیر قسمتی از مقدمه قرار گرفته است.
دانلود - 5000 تومان
 

--------------------------------------------------------------------

کتابی عالی برای یادگیری زیان برنامه نویسی پایتون به زبان فارسی
330 صفحه
دانلود - 7900 تومان
 

-----------------------------------------------------------------

با سلام

امروز تصمیم گرفتم یک سری پروژه کار آفرینی رو برای اون دسته از دانشجویانی که وقت کافی برای نوشتن پروژه کارآفرینی ندارند رو قرار دهم.(گروه اول صنعتی)

تمامی پروژه ها مورد تایید وزارت تعاون میباشد.

دانلود - 5000 تومان
 

-----------------------------------------------------------

تعداد صفحات : 90
نوع فرمت : ورد(word)
خرید و دانلود تحقیق کامل توریست و امنیت ملی کشور
خرید و دانلود تحقیق کاملتوریست و امنیت ملی کشور
خرید و دانلود تحقیق کاملتوریست و امنیت ملی کشور
 
دانلود - 11000 تومان
 

---------------------------------------------------------------


:: موضــوعات مــرتبط: , , , ,
:: برچســـب‌ها: zanbil , mesell , ir؛ دانلود پروژه های دانشجویی ؛ دانلود پایان نامه های کارشناسی ارشد؛ دانلود تحقیق؛ دانلود مقاله انواع رشته ها ,



بازدیــــد : 8999
نویســـنده : مدیریت شیکسون
موضوع تجارت با توجه به قدرت بالای اقتصادکه از اهمیت بالایی برخوردار است .موضوع ویژه ای در طراحی معماری محسوب میشود.به همين دليل انتخاب يك مجموعه تجاري براي طراحي معماري خود به خود جذاب تر از موضوعات ديگر مي باشد.هرمجموعه تجاری که نیازهای امروزه بشررا تامین کند خود یه نیاز به مجتمع تجاری است افزايش موفقيت اقتصادي يك مجموعه بايد عواملي از قبيل شدت نياز جامعه
.فاصله سايت تا مجموعه هاي مشابه ونحوه دسترسي افراد به مجموعه توجه نمود. هدف از طراحي مجموعه‌هاي تجاري ايجاد محيطي خوشايند براي خريد کالا؛ دريافت خدمات و ارتباط انسانها با يکديگر است
دانلود - 6000 تومان
 

-----------------------------------------------

منطق فازی یا Fuzzy logic شاخه علمی جدیدی است که دریچه تازه ای به سمت مسایل نرم افزاری و رایانه ای باز میکند . پایان نامه ای با این عنوان برای دوستان دانشجوی عزیز قرار داده شده است تا با کمک از آن سطح دانش خود درباره این شاخه علمی را افزایش دهند.
دانلود - 6000 تومان
 

--------------------------------------------------------------

Random Access Memory (RAM) بهترين فرم شناخته شدهحافظهي كامپيوتراستRAM . بعنوان دسترسي بودن ترتيب در نظر گرفته مي شود. زيرا شما مي توانيد مستقيما به سلول حافظه دسترسي پيدا كنيد در صورتيكه شما ستون و رديفي را كه همديگر را قطع كرده اند در آن سلول بشناسيد.

دانلود - 5000 تومان
 

----------------------------------------------------------

در این جا کتاب بسیار ارزشمندی از استاد جان داکت برای شما قرار دادیم تا با مطالعه آن بتوانید طراحی وب سایت خود را شروع کنید
دانلود - 5000 تومان
 

--------------------------------------------------------

در این فایل سه اسلاید آموزشی بسیار مفید درمورد پیاگاه داده قرار داده ایم
دانلود - 5000 تومان
 

-------------------------------------------------------------

با دانلود این محصول و انجام مراحل روش های درون آن میتوانید خیلی سریع اعضای کانال خودتون رو در تلگرام و یا گروه ها در واتس آپ افزایش دهید

دانلود - 10000 تومان
 

------------------------------------------------------------


:: موضــوعات مــرتبط: , , , , , , , ,
:: برچســـب‌ها: zanbil , mesell , ir؛ دانلود پروژه های دانشجویی ؛ دانلود پایان نامه های کارشناسی ارشد؛ دانلود تحقیق؛ دانلود مقاله انواع رشته ها ,