جدیدترین اکسسوار های فروشگاه زنبیل
پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
جدیدترین اکسسوار های فروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 2235
نویســـنده : مدیریت شیکسون

آویز گل

شیکسون

برای زینت بخشیدن به کیف خود و زیباتر نشان دادن آن می‌توانید از این آویز زیبا استفاده نمایید.آویزی که از دو گل زیبا ساخته شده و نگین‌های کار شده بر روی آن بر زیبایی کیف شما می‌افزاید و جلوه‌ای خاص به آن می‌بخشد.این آویز زیبا در رنگ‌های مختلف و متنوع برای ست کردن با کیف و لباس‌های شما عرضه گردیده و جنس آن از استیل درجه یک است.

قیمت: 32,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

آویز جغد

شیکسون

این آویز زیبا با طراحی خاص و منحصر به فرد تاکنون طرفداران بسیاری داشته و با طرح فانتزی و زیبای خود جلوه‌ای خاص به کیف شما می بخشد.آویزی که با نگین‌های براق و ظریفی بر روی آن و سنگ خوش تراش قرمز رنگی بر روی خود به محصولی شیک و خاص تبدیل شده است.شکل این آویز زیبا را جغد کوچکی تشکیل داده و جنس آن از استیل درجه یک می‌باشد.

قیمت: 32,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه طرح Ferragamo مدل 5902

شیکسون

داشتن پوششی بی‌نقص سخت نمی‌باشد مگر اینکه جزئیات را فراموش نکنید. این جزئیات شامل کمربند نیز می‌باشد. یک کمربند هماهنگ با تیپ شما از اهمیت به سزایی برخوردار است. این مدل دارای جنس چرم مصنوعی و طرح Ferragamo به عنوان سگک کمربند می‌باشد که خود باعث جذابیت شده است. رنگ مشکی و سرمه‌ای این محصول به راحتی با انواع شلوارها قابلیت ست شدن را دارد.

قیمت: 39,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه مدل 5980

شیکسون

یک اکسسوری واجب در آقایان کمربند می‌باشد. کمربند متفاوت و زیبا خواهان بسیاری از آقایان می‌باشد. این محصول دارای جنس چرم مصنوعی بوده و سگک آن به رنگ نقره‌ای بوده که طرح وسط سگک آن خاص و شاخص می‌باشد. این کمربند به دلیل منحصر به فرد بودن در کنار شلوار جین زیبا جلوه پیدا می‌کند.

قیمت: 37,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه طرح Roberto Cavalli مدل 5090

شیکسون

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که کمربند‌های ساده می‌پسندید این مدل برای شما مناسب می‌باشد. مهم نیست که چه رنگ لباس و تیپ اسپرت یا غیر رسمی داشته باشید، این مدل با تمامی استایل‌های شما هماهنگ می‌باشد. این کمربند از جنس چرم مصنوعی بوده و روی سگک آن طرح Roberto Cavalli حک شده است. با این کمربند خوش سلیقه بودن خود را نمایان کنید.

قیمت: 38,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

کمربند مردانه طرح Massimo Dutti مدل 7070

شیکسون

کمربند جزء آن دسته از محصولات است که در تمامی استایل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و فرقی نمی‌کند که یک ظاهر رسمی داشته باشید یا اسپرت، در هر صورت این اکسسوری در تیپ شما ضروری می‌باشد. این کمربند با وجود سادگی، یک محصول پر طرفدار است و به راحتی با پوشش‌های غیر رسمی و نیمه رسمی شما ست می‌گردد. در دو رنگ مشکی با سگک طلایی و قهوه‌ای با سگک نقره‌ای در این سایت عرضه شده است.

قیمت: 38,000 تومان

خرید از شیکسون

 







مطالـــب مرتـبط با این پــست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: