جدیدترین مدل های ساعت در فروشگاه زنبیل
پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
جدیدترین مدل های ساعت در فروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 1963
نویســـنده : مدیریت شیکسون

ساعت زنانه مدل 7887

شیکسون

اگر شما هم به دنبال یک ساعت زیبا و جذاب و با طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فرد هستید این ساعت مچی را به شما پیشنها می‌کنیم. بدنه استیل این ساعت در کنار بند چرمی و نگین‌های کار شده در داخل صفحه ساعت، زیبایی خیره کننده‌ای را به آن بخشیده است. این محصول در دو رنگ قهوه‌ای صفحه طلایی و مشکی صفحه سفید در این سیت عرضه شده است.

قیمت: 49,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

ساعت مردانه طرح Romanson مدل 5297

شیکسون

برند Romanson یکی از مشهورترین مارک‌های ساعت‌سازی در دنیاست. علاوه بر اعتبار بسیار زیاد، قیمت بالای ساعت‌های کمپانی رومانسون نیز زبانزد عام و خاص بوده و هست. این ساعت با مارک رومانسون دقیقاً از روی ساعت اورجینال با بالاترین کیفیت ممکن تهیه شده است و قابل تمایز از نمونه اصلی نیست. این ساعت از زیبایی خیره کننده‌ای برخوردار می‌باشد و برای استفاده کنار پوشش‌های نیمه رسمی و رسمی شما مناسب است.

قیمت: 80,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

ساعت مردانه طرح Walar مدل 5296

شیکسون

ساعت یکی از نیازهای روزمره انسان است. معمولا ساعت زیبا نمودی از شخصیت فرد صاحب ساعت می‌باشد. این ساعت از سادگی خاصی برخوردار بوده و علاوه بر کیفیت، بسیار شیک و مقاون نیز هست. بند لاستیکی این محصول باعث سبک و متفاوت بودن آن گشته است. این محصول در دو رنگ مشکی آبی و مشکی طلایی در این سایت عرضه شده است.

قیمت: 28,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

ساعت زنانه طرح گوچی مدل 5295

شیکسون

این ساعت با وزن بسیار کم و ابعاد مناسب آن احساس راحتی در دستتان ایجاد می‌کند. رنگ و مدل زیبای آن به نحوی است که می‌توان به راحتی با انواع پوشش‌های غیر رسمی خود ست زیبایی تشکیل داد. این مدل دارای بند جنس چرم مصنوعی به صورت بافت می‌باشد که خود باعث زیبایی کار شده است. نگین‌های کار شده در داخل و دور صفحه زیبایی خیره کننده‌ای به آن بخشیده است. این ساعت در 3 رنگ زیبا در این سایت عرضه شده است.

قیمت: 29,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

ساعت مردانه Q&Q مدل 205

شیکسون

این ساعت در عین سادگی، زیبا می‌باشد و با ترکیب رنگی مشکی و طلایی که دارد برای هر استایلی مناسب می‌باشد و باعث شده یک ساعت لوکس به نظر برسد. بند این ساعت از چرم مصنوعی می‌باشد و صفحه ان گرد می‌باشد.

قیمت: 115,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

ساعت مردانه Q&Q مدل 202

شیکسون

این ساعت شیک با طراحی منحصر به فرد در عین سادگی زیبایی بی‌نظیری دارد که می‌توان برای مجالس مهمانی و حتی به صورت روزمره مورد استفاده قرار گیرد. بند این ساعت چرم مصنوعی می‌باشد. ست زنانه این محصول نیز در این فروشگاه عرضه شده است.

قیمت: 115,000 تومان

خرید از شیکسون

 





:: برچســـب‌ها: ساعت , خرید ساعت مچی , قیمت ساعت , فیمت ساعت مچی , قیمت ساعت رومیزی , قیمت ساعت دیواری ,



مطالـــب مرتـبط با این پــست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: