جدیدترین عینک ها در فروشگاه زنبیل
پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
جدیدترین عینک ها در فروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 2048
نویســـنده : مدیریت شیکسون

عينك طرح chopard مدل S075

شیکسون

این مدل محصول سال 2014 میباشد و طراحی بسیار جدیدی دارد.در دو طرف عینک دو قلب به صورت متحرک طراحی شده است که این نوع طراحی در کمتر عینکی دیده میشود. وجود نگین روی آن زیبایی دوچندانی به عینک بخشیده است و با ترکیب با رنگ سفید مطابق با سلیقه اکثر مخاطبان است .

قیمت: 139,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

عینک Hiva مدل 149

شیکسون

این عینک دارای جنس عالی و مطابق با استاندارد دای جهانی می‌باشد. لنزهای به کار برده شده در این عینک آفتابی دارای دقت اوپتیکی و ظرافت بسیار و مقاومت بالا براساس استاندارد US FDA REG 21C FR801/410 می‌باشد. فریم‌ها توسط بهترین طراحان و از مواد مخصوص طراحی شده‌اند که بتوانند ضامن راحتی و همچنین مقاومت مکانیکی (برای محافظت لنزها از فشار خارجی) باشند. این عینک در بسته‌بندی شیک و همراه با دستمال، کیف مخصوص برای شما ارسال می‌گردد.

قیمت: 59,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

عینک لوکس تانیا

شیکسون

عینک بسیار لوکس و زیبای تانیا ساخته شده از مرغوبترین مواد و متریال می‌باشد. تمامی قطعات استفاده شده در این محصول مطابق استانداردهای روز جهان میباشد که برای سلامت چشمان هموطنان ایرانی تهیه شده است. لنزهای به کار برده شده در این عینک آفتابی دارای دقت اوپتیکی و ظرافت بسیار و مقاومت بالا براساس استاندارد US FDA REG 21C FR801/410 می‌باشد. فریم‌ها توسط بهترین طراحان و از مواد مخصوص طراحی شده‌اند که بتوانند ضامن راحتی و همچنین مقاومت مکانیکی (برای محافظت لنزها از فشار خارجی) باشند. این عینک در 2 رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه شده است، در ضمن بسته‌بندی این عینک فوق العاده شکیل بوده و شامل دستمال، کیف مخصوص و یک جعبه بسیار شیک و زیبا می‌باشد که بسیار مناسب برای هدیه دادن است.

قیمت: 49,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

عینک طرح Rb aviator

شیکسون

این مدل بر گرفته شده از مدل 3025 rb است که مشخصات ظاهری کاملا مشابهی با نمونه ارجینال این محصول دارد. که به محض ورود به بازار با استقبال خوبی مواجه شد و طرفداران بسیاری پیدا کرد. . رنگ شیشه این عینک مشکی بوده و فرم آن نقره‌ای می‌باشد. زیبایی صورت خود را با این محصول بیشتر نمایید و چشمان خود را در برابر اشعه مضر آفتاب مراقبت کنید.

قیمت: 99,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

عینک طرح police 8747

شیکسون

ابن محصول بر گرفته شده از نمونه اصلی آن است که با ظرافت خاصی تولید شده و لنز آن دارای استاندارد های منطبق با اتحادیه اروپا است. فریم این عینک به دلیل انحنا و فرمی که دارد به مدل خلبانی شهرت دارد.

قیمت: 149,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

عینک طرح Police S8304

شیکسون

این محصول کاملا مشابه نمونه اصلی این مدل است که بسیار زیبا و خوش ساخت است.لنز یکپارچه این عینک از چشمان شما به خوبی محافظت میکند و مانع ورود نور خورشید از هر زاویه ای میشود.حذف نـور آبی از ویژگیهای رنگ سبز این لنز میـباشد و بالاترین میزان کنتراست و بیشترین درجه تیزبینی را فراهم می آورد.

قیمت: 99,000 تومان

خرید از شیکسون

 







مطالـــب مرتـبط با این پــست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: