جدیدترین مدلهای ادکلن و عطر در فروشگاه زنبیل
پیغام مدیر :
فروشگاه اینترنتی زنبیل با هشت سال سابقه فعالیت در فروشگاه داری ، هدف خود را جهت راحتی و رضایت مشتریان قرار داده است و هربار تلاش خود را در جهت کسب رضایت مشتری بیش از بیش کرده است امید میرود شما بازدید کنندگان گرامی و مشتریان عزیز ، با نظرات خود ما را در بهبود عملکرد و خدمات رسانی یاری فرمایید پیروز و موفق باشید
جدیدترین مدلهای ادکلن و عطر در فروشگاه زنبیل
نوشــــته شــده در یک شنبه 21 آذر 1395
بازدیــــد : 2089
نویســـنده : مدیریت شیکسون

ادکلن Eternity

شیکسون

عطر مردانه Eternity از کمپانی Calvin klein در سال 1990 به بازار عرضه شد. این عطر توسط Carlos benaim تولید شده است. اترنیتی با رایحه ای جدید از چوب و تم خنک مردانه شما را با دنیای جدیدی از عطرها آشنا میسازد. رایحه ی اولیه ی این عطر ترکیب بی نظیری از پرتقال ماندارین ، اسطوخدوس، لیمو و ترنج ،رایحه ی میانی آن زنبق، گشنیز، شکوفه ی پرتقال و توت کوهی و رایحه ی اصلی و نهایی آن چوب صندل ، کهربا ، مشک و چوب رز برزیلی می باشد. این ادکلن 100Ml می‌باشد.

قیمت: 120,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

Dunhill London Desire Blue

شیکسون

با نگاهی به شیشه‌ی دیزایر بلو، همان‌طور که از اسم آن نیز پیداست، مایع آبی‌رنگ درون شیشه‌ی شفاف آن توجه شما را جلب می‌کند. این عطر توسط «Philippe Romano» طراحی و ساخته شده است. وقتی این ادو تویلت را اسپری می‌کنید، بوی نارنگی، لیچی، گل نیلوفر و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. خود شما تا مدت زیادی این رایحه‌ی خنک را احساس خواهید کرد. آب دریا، اقاقیای برزیلی و پرتقال رایحه‌هایی هستند که پس از مدتی جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرند. این ترکیب سه‌گانه احساس حضور در ساحل اقیانوس را برای شما تداعی خواهد کرد. پس از مدتی نه‌چندان کوتاه، رایحه‌های مشک، لوبان، دانه تونکا و عنبر برای ماندگاری بیشتر دیزایر بلو وارد عرصه خواهند شد. تندی این ترکیب با خنکی اقیانوسی نت‌های قبلی این ادو تویلت را به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین‌ها در نوع خودش تبدیل کرده است.

قیمت: 130,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

Calvin Klein Euphoria

شیکسون

دو تویلت مردانه‌ی «یوفوریا» (Euphoria) محصول شرکت آمریکایی «کلوین کلاین» (Calvin Klein) یکی از عطرهایی است که شما را به این هدف می‌رساند. این عطر برای استفاده‌ی روزانه‌ی آقایان پرتحرک بسیار مناسب است. به محض اسپری یوفوریا روی لباس یا محل نبضتان، بوی زنجبیل و فلفل فضا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. بوی تند ناشی از فلفل، هر آدم خسته‌ای را سرحال می‌آورد. سپس با گذشت زمان، بوی گیاه ریحان، گل مریم و چوب درخت سرو جای نت‌های ابتدایی را می‌گیرد. تلخی این ترکیب سه‌تایی برای آقایان بسیار مناسب است و شخصیت جدی آن‌ها را برجسته‌تر می‌کند. در انتها و پس از مدتی طولانی، عنبر، چوب قرمز برزیلی، جیر و پاتچولی جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. تندی و گرمای لذت‌بخش این نت‌های پایانی در تمام طول روز به مشام شما و اطرافیانتان خواهد رسید.

قیمت: 118,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

Versace Eros Eau De Toilette

شیکسون

یکی از عطرهای «ورساچه» (Versace) که به گفته‌ی خود «دوناتلا ورساچه» (Donatella Versace) روح و DNA ورساچه را در خودش دارد و کیفیت عطرهای این برند را نشان می‌دهد برای آقایان تولید شده است. این ادو تویلت «اروس» (Eros) نام دارد. اروس بوی تقریباً خنکی دارد ولی در تمام طول سال می‌توانید از آن استفاده کنید. ادکلن مردانه ورساچه اروس الهام گرفته شده از اساطیر یونانی همچنین نمادی از مد و عشق است. رایحه‌ی سیب، نعناع و لیمو موجود در ترکیباتش آن را به اکسیری جادویی تبدیل کرده.

قیمت: 229,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

Dolce And Gabbana Light Blue

شیکسون

یکی از نتایج همکاری «Maurice Roucel» با برند ایتالیایی «Dolce And Gabbana» که در زمینه مد و فشن فعالیت می‌کند، تولید عطر مردانه «Light Blue pour Homme» در سال 2007 است. عطری که در سال 2008 برنده جایزه FiFi شد. رایحه این عطر با بوی پرتقال ماندارین، گریپ فروت، ترنج و سرو کوهی شروع شده، از میان بوهای فلفل، رزماری و اقاقیا گذشته و به بوی مشک و خزه درخت بلوط می‌رسد. رایحه این عطر، در مجموع متمایل به آمیزه‌ای از بوی مرکبات و ادویه‌جات است.

قیمت: 200,000 تومان

خرید از شیکسون

 


 

Angel Schlesser Femme

شیکسون

عطر آنجل شلیسر فمه که توسط Thierry Wasser خلق شد، محصولی خنک و ترش حاصل ازانواع گل‌ها و گیاهان مختلف است. رایحه‌ی غالب مرکبات، شکوفه‌های پرتقال، ماندارین و ترنج آن را به محصولی عالی برای مصرف در روز‌های گرم تابستانی و بهار تبدیل کرده است. این عطر سرشار از حس پاکی و پاکیزگی است. با اسپری‌کردن انجل شلسر Femme روی پوست و محل نبضتان بوی شکوفه‌ی پرتقال، پرتقال ماندارین، چوب درخت سرو و نارنج را استشمام خواهید کرد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، شادی و طراوت فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه و با سپری‌شدن زمان، متوجه جابه‌جایی نت‌های آغازی و میانی خواهید شد. نت‌های میانی به‌آرامی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیب فلفل پیمنتو، گل زنبق دره و چوب تشکیل می‌شود. پس از استشمام بوی این نت‌ها احساس شادی و هیجان بیشتری خواهید داشت. پس از مدتی طولانی اگر کمی دقت کنید، متوجه بوی مشک، مریم گلی و هل خواهید شد. این ترکیب پایانی انرژی مثبت زیادی را به شما منتقل می‌کند.

قیمت: 135,000 تومان

خرید از شیکسون

 







مطالـــب مرتـبط با این پــست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: